Powered By Blogger

2011 m. gegužės 23 d., pirmadienis

Mane supa gamta...

 Dekoratyvusis lubinas man primena Lietuvos laukus vasarą...
Dekoratyvusis česnakas visada puošia gėlyną...
Na ir žieminis svogūnas puošia daržą...
Mano mylimiausias kaštonas.
Senutė alyva vis dar puošia mūsų aplinką....
                                                                   Rododendras

                                                           Ištvermingosios saulutės....
Kaštonas-mano medis pagal horoskopą, šiemet labai mažai žiedų sukrovė...
        Garbanotasis lazdynas, ir mano gražuolis spalvotais lapais ištvėrė dar vieną persodinimą .

 Gražuolės našlaitės, jos ilgai džiugina savo nuostabiais žiedais, vienintelės pavasarį nebijančios šalčio.
                                           Melsvė, visada papuošia aplinką savo gražiais lapais.
                                                             Alyvos šakelė.
                                       Argi nemiela paprasta gėlytė išaugusi pievutėje po kaštonais...
   Myliu gamtą, kiekvieną augalėlį, medelį, skruzdėlytę bėgančią takeliu su šapeliu, vabalėlį ropojantį gėlės žiedu. Visa tai taip gražu, visa gamta atrodo alsuoja gyvybe. Štai ir paukštelis nutūpė ant mano lesyklėlės, kurią palikau visai vasarai, ant akmenėlio dar vienas čirškauja, kurmis-tas begėdis kurmis ir vėl man veją sugadino, bet juk ir jis juda, kruta kaip ir tie vabalėliai. Nieko tokio, susitvarkysiu.Širdį užlieja nuostabus jausmas, visa tai taip nuostabu, nepakartojama, atrodo sėdėčiau, žiūrėčiau ir klausyčiau amžinybę.Deja, laiko mažoka, todėl mėgaujuosi šiomis akimirkomis šiais gamtos stebuklais kiekvieną laisvą minutę ar valandėlę.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą